Zamena artikla za drugi
Ukoliko niste zadovoljni kupljenim proizvodom, imate pravo na zamenu.
Ukoliko ste kupovinu artikla izvršili putem Internet prodavnice, zamenu istog artikla možete izvršiti isključivo putem Internet prodavnice u roku od 15 dana od dana prijema artikla.
Ukoliko želite da izvršite zamenu artikla koji ste kupili preko Internet prodavnice, molimo Vas da pošaljete šifru, boju i veličinu proizvoda za koji želite da izvršite zamenu na e-mail: info@lucciverrosi.rs ili nas pozovite na broj telefona 011/ 20-30-327 gde ćete dobiti odgovor sa detaljnim instrukcijama o proceduri zamene.
Poručeni artikal nije moguće menjati ako je nošen, oštećen na bilo koji način ili nema viseće etikete.
Zamena veličina
Ukoliko ste nakon prijema artikla utvrdili da nije odgovarajuće veličine, imate pravo na zamenu .
Zamenu artikla možete izvršiti 15 dana od dana prijema artikla.
Zamenu možete izvršiti u našem maloprodajnom objekatu u ul.Braće Jugovića br.21 – Beograd ili putem Internet prodavnice.
Ukoliko želite da izvršite zamenu putem Internet prodavnice, molimo Vas da pošaljete šifru, boju i veličinu proizvoda za koji želite da izvršite zamenu na e-mail:
ili nas pozovite na broj telefona
011/20-30-327
gde ćete dobiti odgovor sa detaljnim instrukcijama o proceduri zamene.
Poručeni artikal nije moguće menjati ako je nošen, oštećen na bilo koji način ili nema viseće etikete.
Troškovi zamene
U slučaju zamene robe Shoespot doo ne snosi trošak prilikom prvog povrata, odnosno kupac snosi troškove transporta spornog artikla do magacina, dok je transport zamenjenog artikla od magacina do adrese trošak kupca.
Za svaku sledeću zamenu Kupac snosi kompletan trošak transporta povrata robe.
Povraćaj sredstava
Pravilnik o postupku i načinu rešavanja reklamacija
Član 1.
Ovim pravilnikom Trgovac uređuje način, uslove i postupak rešavanja prigovora (reklamacije) potrošača zbog nedostataka na kupljenom proizvodu putem sajta www.lucciverrosi.rs i ovlašćenja, obaveze i odgovornosti Trgovca u pogledu ostvarivanja prava potrošača na prigovor.
Član 2.
Kupac, u smislu ovog pravilnika, jeste svaki građanin koji u putem interneta na sajtu www.lucciverrosi.rs kupuje proizvode za lične potrebe ili potrebe drugih.
Član 3.
Kupac ima pravo prigovora na kupljeni proizvod zbog nedostataka koji su nastali, u roku od šest meseci od dana kupovine. Istekom roka iz stava 1. ovog člana kupac gubi pravo na podnošenje prigovora.
Član 4.
Zahtev za reklamaciju može se dostaviti samo poštom na sledeću adresu Shoespot d.o.o., Bose Milićević br. 8, 11000 Beograd.
Prilikom podnošenja zahteva za reklamaciju kupac je dužan:
– u zahtevu za reklamaciju da navede razloge reklamacije i željeni način rešavanje iste.
– proizvod koji reklamira da vrati u originalnom pakovanju.
– dostavi račun
– dostavi potpisani nalog za ispravku. .
Član 5.
Kupac nema pravo na prigovor ako je:
– propustio rok za podnošenje prigovora utvrđen u članu 3. ovog pravilnika; .
– nedostatak na kupljenom proizvodu nastao njegovom krivicom ili krivicom drugih; .
– kupio proizvod na rasprodaji; .
– kupio proizvod sa nedostatkom po sniženoj ceni; .
– promenio odluku o izboru atrikla.
Član 6.
Osnovanost zahteva za reklamaciju utvrđuje ovlašćeni radnik, i obaveštava Kupca u roku od 8 dana od dana prijema iste.
Član 7.
U slučaju osnovanosti prigovora i njegovog prihvatanja od strane Trgovca, Kupac ima pravo po sopstvenom izboru na: .
– zamenu kupljenog proizvoda sa nedostatkom za nov ispravan proizvod; .
– vraćanje iznosa cene plaćene po priloženom računu; .
– otklanjanje nedostatka na proizvodu.
Član 8.
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio pouzećem u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Shoespot doo je u obavezi da povraćaj vrši isključivo uplatom sredstava na tekući račun kupca, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun “.
.
Član 9.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu danom donošenja.