Pozovite nas ili pošaljite e-mail
Korisnička podrška je jedna u nizu usluga koje pružamo našim kupcima. Najčešći načini komunikacije u ovom slučaju su telefon i e-mail. Na taj način ćete doći najbrže do odgovora.
Bilo da niste sigurni koju veličinu da odaberete ili kako da zamenite cipele koje ste upravo kupili. Korisnička služba je najefikasnija strategija koja će Vam dati pravi odgovor na Vaše pitanje. Ona pomaže da proizvod koji ste kupili zadovolji Vaša očekivanja.
Ako imate neku pritužbu ili sugestiju, ne oklevajte da nas pozovete. Važno je da kod nas razgovarate sa ljudima. Mi ne koristimo automatizovana ili AI rešenja za korisničku podršku.
Smatramo da samo čovek može da reši ili odgovori na sva Vaša pitanja.
Trudimo se da imamo dobru korisničku podršku da bismo ispunili očekivanja naših kupaca. Jer znamo da je ljudima važno da u slučaju nekog problema imaju kome da se obrate.
Zato Vam naši agenti podrške mogu dati odgovor na većinu pitanja vrlo brzo. Često nam se ljudi javljaju kada nisu sigurni kako da poruče cipele ili kako mogu da nam vrate cipele.
Da li imamo na stanju odredjeni model, kako mu mogu da izvrše uplatu, koje je vreme isporuke, da li mogu da promene narudžbinu, kada počinje sniženje…..
I još mnogo sličnih pitanja.
Zato ne ustručavajte, pozovite nas!